hayyhayy buddy ! welcome to my blogger , syaah eiyQaa the OWNER of this blogger , doesnt have a FAKE , if have any blogger thats use my picture , thats not MINE ! xie xie :)

10 January 2011

tak suka tak suka ! kenapa kenapa . hate me ? don't hate me .
i just do what i think that is true . plishh ! i want youh .
i feel lonely , thats why i texting him . plishh !
in my heart unly youh babe . hmm ! why youh do this ?
i needyouhh . i really really need youh . hmm ! 
hate hate hate ! hate me ? its oke lhaa , i accept it . kay dear .
hmm !  
tak guna kalau i nangis kerana ini .  
kecewa ! dan sangat kecewa . hm ! 
saya suka dia . sebagai kawan saya . dia sahabat saya . 
dia tempat saya hilagkan rasa frust saya .
kalau 1 masa awak tinggalkan saya , 
dia ! dia lhaa tempat saya mengadu . saya tak mungkin  couple sama dia .
saya tak sanggup nak    lukakan hati dia .
hmm . 
p/s : awak awak ! saya nak awak tahu ! awak lhaa satu satu nyew
yang ade kart hati saya , berapa banyak kali awak lukai saya .
saya sangat sayangg sama awak !
sampai bila bila . 
iloveyouhhbaobei :) <3