hayyhayy buddy ! welcome to my blogger , syaah eiyQaa the OWNER of this blogger , doesnt have a FAKE , if have any blogger thats use my picture , thats not MINE ! xie xie :)

15 January 2011

iloveyouh

hidup ini satu perjalanan yang penuh dengan pelbagai episod suka dan duka ,
adakalanya kita kuat mengharungi ombak dan badai ,
adakalanya hati terlalu rapuh ,

(story)
ingat tak awal awal pagi awak buat saya sedih ? awak juga tahu hubungan kita hanya begini , SAYA CUKUP PASRAH ! kerana tahu suatu hari nanti awak bukan milik saya . tapi tu bukan alasan saya untuk tidak menyintai dan mengingati awak , dan gembira bersama awak . andai terjadi hadapinya dengan redha , jika ia ditakdirkan . bila awak cerita tentang perpisahan , saya tak yakin dapat hadapinya suatu hari nanti . dalam kenakalan , saya punya kelemahan . iaitu bila tidak bersama awak . SEMANGAT SAYA TERUS HILANG ! saya tak pernah rasa macam ni . tapi saya faham . sesedih mana pun saya dengan awak , saya juga tak mampu untuk menahan . saya juga manusia , tahu mengalirkan AIRMATA demi hubungan ini , kesedihan itu dapat dirasa .. dan .. dirasai , mampukah saya dan awak hadapinya ? bila melihat BULAN DAN BINTANG dilangit perasaan saya , hmm !  SAYA SANGAT SAYANGGKAN AWAK . berdoa .. agar tuhan mendengar doa kita selama ini . saya relakan hubungan kita macam nih , walau saya akan pasrah suatu hari nanti . kata kata saya bukan untuk menyedapkan hati awak , ini adalah dari hati dan perasaan saya ketika ini dan saat ini . itulah SAYA hanya tahu menyintai awak , tapi tak tahu menjaga hati awak , selalu buat awak MARAH , GERAM , BENCI , dan SEDIH . saya tak akan biarkan hati awak terguris sedikit pun , tapi MAAFKAN SAYA KERANA MUNGKIRINYA

bila hati awak terguris , hati saya merasainya , saya tak mahu awak , merasa sakit hati lagi , kerana saya juga tahu macam mana perasaan itu ,
apa buat saya serasi dengan awak . awak sangat memahami ,walau hanya begini SAYA GEMBIRA . kiranya awak nak menangis awak nangis lah . bila awak dan saya sama sama pasrah , mungkin AIRMATA tak mampu mengalir lagi , ketika itu  , hanya menangis tanpa AIRMATA , kerana  airmata dah cukup terasa merasai kesedihan . MAAF ATAS SEGALA KATA KATA SAYA SELAMA INI !