hayyhayy buddy ! welcome to my blogger , syaah eiyQaa the OWNER of this blogger , doesnt have a FAKE , if have any blogger thats use my picture , thats not MINE ! xie xie :)

30 December 2010

huhh !

auw auw . love it <3


i always sent this word to youh . but ! i don't knoe
that youh MISS me or nott ;'')
auw auw ,. HUG me dear . but ! 
hmm ...


ouch ! bestt kalau dapat patner yang memahami ,. wee ~ . patner saya yang sekarang ini sudaa cukup memahami kodd :) . auw auw ! mahu cari patner yang ROMANTIK kodd . haha :D ! tak terlalu matured n penyayang . suka suka ituh ! wahh :DD . love it lol ! HUG HUG HUG me . cewahh ! saya JARANG sekali mendapat HUG dari seoranx BOYFIE . coz ! parents tak pernah ajar . TAPI ! mybe ada sekali :P . haha :D . sekali saje maa . pastuh , TAUBAT ! cewahh :P . iye lhaa ,, haha :D . youh youh ! saya tak mahu cerita lebih lebih lhaa . nanti ada yang MARAH ! fafay <3 <3