hayyhayy buddy ! welcome to my blogger , syaah eiyQaa the OWNER of this blogger , doesnt have a FAKE , if have any blogger thats use my picture , thats not MINE ! xie xie :)

30 December 2010

hmm !

hanya tuhan yang tahu apa yang saya rasa . wuu~  tuhan tuhan . dugaan yang saya alami .
mungkin menduga keimanan saya . ouch ! naseb lhaa ibu saya mengajar saya untuk bersabar .
air mata tidak boleh  membuat sesuatu dugaan itu pergi begitu sahaja . so ! jangan membazir air mata anda kerana sesuatu dugaan . berdoa lhaa banyak banyak . itu boleh meringankan dugaan anda . doa orang yang dalam kesulitan dan kesusahan akan didengari oleh NYA :) . jadi ! jangan lah kalian lupa akan NYA . yang telah membantu kalian selama ini . jadi lah insan yang sempurna . sempurna dengan ibadah . :) :) .walaupun tidak sempurna luaran . tapi ! sempurna lah dengan ibadah . wee ~